2009. október 24., szombat

Nyitottság:

  1. A tanulási környezet ne alkosson zárt "szigetrendszert", legyen nyitott más megoldások felé.- felkínálták egy előadás meghallgatását

Részvétel:

  1. Tanárok és tanulók működjönek együtt a környzet fejlesztésében. A tanulóknak legyen lehetősége az általuk használt külső eszközök integrálására. A tanár és tanuló dolgozzon ugyanazon a felületen, ugyanazokkal az eszközökkel, a tanulóknak legyen lehetősége új tananyaggot készíteni és megosztani.
  2. A résztvevők szabadon cimkézhessék a saját készítésú tartalmaikat, fejleszthessenek saját fogalomrendszert (taxonómiát), reflektálva az őket legjobban érdeklő tananyagrészekre.

Motiváció:

  1. A tanulási környezet látványosan támogassa a résztvevői aktivitást.- feladatok megoldására bíztat
  2. A tanulási környezet segítse elő a közösség építést, kínáljon lehetőséget arra, hogy a rséztvevők megismerjék egymást.
  3. A tanárok legyenek jelen a tanulási környezetben, azontúl, hogy a tananyagot elkészítik, segítség elő a résztvevők közötti beszélgetések tapasztalatcsere kialakulását..

Nyomkövetés, értékelés, visszacsatolás:

  1. A tanárok kövessék nyomon a résztvevők egyéni tanulási útvonalát.
  2. A tanárok tegyék lehetővé a visszacsatolást, adjanak elheőséget arra, hogy a résztvevők reflektáljanak az alkalmazott módszerekre, legyen lehetőségük véleményt mondani a kínált tartalmakrók.
A jelek szerint egyik feladatunk az elgépelések javítása lesz, természetesen interaktív alapon.

2 megjegyzés:

  1. E-portfolió - ez a lehetőség tetszik. Projektérettségihez jól lehetne használni, de a Mahara nem enged más felhasználói névvel újból bejelentkezni. Azt "mondja", próbáljam meg később.
    Így zárt közösségben meg nem látom értelmét. Kinek mutogassam magam? Álláskereséshez jó lenne.
    Ez a 2. kurzus -úgy rossz, ahogy van. Nem világos a felépítése, a célja és a menete. Elolvastam néhány cikket - és nem tudom, minek. Ha regényekről akarok összehasonlítást olvasni, akkor én akarom megválasztani a szerzőt. Ehhez ennek a tanfolyamnak semmi köze, nem tudom, milyen jogom rabolja valaki az időmet.
    Aztán érdekelt a filozófusírása, korábban már olvasgattam tőle dolgokat. Ennek a cikknek az elolvastatása is teljesen föklösleges, jogtalan, időtrabló. Így befejeztem a megadott szakirodalom átnézését, mert bosszantani, így karácsony előtt nem fogom magam.
    Mellesleg jó lenne, ha a felelőse legalább a dátumokat aktuálisra javítaná, akkor nem lenne benne márciusi leadási dátum.

    VálaszTörlés
  2. Ím egy szerkesztett szöveg. De nem tudom beilleszteni. Egyébként legtöbbször a kiskapiláris betűvel díszítek.

    VálaszTörlés